بسته بندی لاکچری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بسته بندی لاکچری
نوشته شده در چهار شنبه 5 خرداد 1400
بازدید : 162
نویسنده : برگه سبز

انواع روکش های جعبه سخت

هارد باکس یا جعبه سخت

طراحی و ساخت هارد باکس یا جعبه سخت

روکش کاغذ رنگی هارد باکس

از روکش کاغذ رنگی بیشتر برای جعبه های کادویی استفاده می شود. و می توان از طلاکوب بر روی آن استفاده کرد. این روکش قابلیت چاپ آفست دارد ( یک رنگ و دو رنگ ) ولی تنوع رنگی آن بینهایت است. این نوع روکش به علت نداشتن بافت ، آسیب پذیری بالایی نسبت به روکش های دیگر دارد. اما جعبه با استفاده از روکش کاغذ رنگی ظاهری خاص و زیبایی را خواهد داشت.

روکش کاغذ فانتزی هارد باکس

روکش کاغذ فانتزی شباهت بسیار زیادی با روکش کاغذ رنگی دارد و تنها تفاوت بین این دو این است. که روکش کاغذ فانتزی از مقاومت بیشتری برخوردار است. در این روش نیز می توان از طلاکوب و چاپ افست نیز استفاده کرد. تنوع رنگ ها در آن نامحدود است. ازاین روکش بیشتر در جعبه های کادویی از آن استفاده می شود .

روکش گالینگور هارد باکس

این نوع روکش تمیز ترین و بهترین و از نظر استحکام قوی ترین نوع روکش در بین تمامی روکش ها میباشد , تنوع در آن نیز از همه بیشتر و دارای بافت های متفاوتی از جمله : بافت چوب، بافتی شبیه به چرم ، متالایز و غیره بوده است . روکش گالینگور ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین روکش ها بوده و بیشتر جعبه سازان از این نوع روکش استفاده میکنند .

روکش سلفون مخملی جعبه سخت

روکش سلفون نیز شباهت بسیاری به روکش سلفون مات دارد و تنها تفاوت بین آنها بافت مخملی بودن آن ، است که ظاهری بسیار زیبا و خاص به جعبه می بخشد. و بیشتر برای کالا ها و بسته بندی لوکس و لاکچری از آن استفاده می شود. معایب این کار در این است که به مرور زمان با تماس دست مخمل آن از بین میرود. در این کار می توان از چاپ و هم از طلاکوب استفاده کرد و دارای تنوع رنگی بالایی است .

روکش کرافت هارد باکس

روکش کرافت از نیشکر درست می شود. و رنگ آن به صورت کاهی است . این نوع روکش دارای بافت های تمیز و یک دستی بوده که باعث می شود ، بافت های خراب مقوا را به خوبی پوشش دهند. روکش کرافت قابلیت رنگ کردن را دارند و بر روی آن می توان هم از چاپ و هم از طلاکوب استفاده کرد روکش های کرافت از کیفیت بالایی برخوردار است. و علت ارزان تر بودن آن نسبت به بقیه روکش ها ، به این دلیل است. که تمامی فرایند تولیدی آن در کشور انجام می شود .



:: موضوعات مرتبط: بسته بندی , بسته بندی لاکچری , هارد باکس , ,
:: برچسب‌ها: بسته بندی لاکچری , بسته بندی , هارد باکس , بسته بندی کالا , بسته بندی لوکس , بسته بندی محصولات ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: